Tilmeld dig Helsingør Kommunes nyhedsbreve

Vi har gode nyheder på vej til dig! Tilmeld dig ét eller flere af vores nyhedsbreve: Helsingørs Mange Ansigter, Børneliv, Seniorliv og Erhvervsliv.

Helsingør Kommune udgiver en række nyhedsbreve. Du er meget velkommen til at tilmelde dig ét eller flere af dem.

Helsingørs Mange Ansigter

Hver 14. dag udkommer nyhedsbrevet Helsingørs Mange Ansigter. Her går vi tæt på kommunale medarbejdere og borgere, der har ydet en særlig indsats, fejrer jubilæum, har fået et nyt projekt op at stå eller noget helt fjerde.

Tilmeld dig nyhedsbrevet Helsingørs Mange Ansigter

Erhvervsliv

Nyhedsbrevet Erhvervsliv udkommer et par gange om måneden. Det er målrettet virksomheder og iværksættere i Helsingør Kommune - og alle andre, som vil holde sig opdateret om, hvad der rører sig i erhvervslivet.

Tilmeld dig nyhedsbrevet Erhvervsliv

Børneliv

En gang hvert kvartal udkommer nyhedsbrevet Børneliv, hvor du kan læse om de mange spændende tiltag på vores dagtilbud og skoler. Kort sagt: Om det gode børneliv i Helsingør Kommune.

Tilmeld dig nyhedsbrevet Børneliv

Seniorliv

Den første torsdag i hver måned udkommer nyhedsbrevet Seniorliv, hvor du kan læse nyheder og reportager om seniorlivet i Helsingør Kommune.

Tilmeld dig nyhedsbrevet Seniorliv

Politik og Organisation